داستان قران و موبایل

داستان قران و موبایل

جوانی موبایلش را در کنار قرآن جا گذاشت

 

و رفت بیرون از منزل

 

و فرصتی برای گفتگو قرآن و موبایل فراهم شد...

 

موبایل: این اولین باره منو فراموش میکنه

 

قرآن:منو همیشه فراموش میکنه

 

موبایل:من همیشه بااو حرف میزنم و او با من

 

قرآن:من همیشه بااو حرف میزنم ولی گوش نمیده

 

موبایل:اخه من خاصیت پیام دادن و پیام گرفتن دارم

 

قرآن:من کلا پیام و بشارت دارم وعده های زیبا دادم ولی بازم منو فراموش میکنه

 

موبایل:از من امواج و مطالب زیادی خارج میشه و ممکنه به عقل انسان ضرر بزنه ولی بااین همه ضرر ولی باز منو ترک نمیکنه

 

 

قرآن:من طبیب روحها و نفس ها جسم ها هستم بااین همه درمان از من دوری میکنه

 

 

موبایل:از کیفیت من پیش دوستاش تعریف میکنه

 

قرآن:من بزرگترین مصدر کیفیت هستم ولی روش نمیشه از من پیش دوستاش تعریف کنه

 

 

جوان از بیرون امد که موبایلش رو برداره

 

 

موبایل:بااجازه ی شما.اومد منو ببره من که گفتم بدون من نمیتونه زندگی کنه...

 

 

ای مسلمانان والله  ♥قرآن♥  محجور و تنها مانده حواستون بهش باشه...

 

 





:: برچسب‌ها: داستان قران و موبایل , موبایل , قران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : رزگل قرمز
تاریخ : سه شنبه 11 اسفند 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: